24 Mayıs 2017 Çarşamba

iKON geri döndü !!

iKON  1 yılın ardından sonunda geri döndü . 2 şarkılık bir single ile geri dönen grup  , eş zamanlı olarak 2 müzik klibi yayınladı. Yeni single albümlerinin adı " New Kids: Begin " yepyeni bir tarz ile yepyeni bir iKON olarak geri döndüklerini ve bundan sonra yepyeni bir İKON göreceğimize söylüyor. Albümlerinde ki  şarkıları her zaman ki gibi hip-hop tarzında olan "Bling Bling" ve " B-Day" şarkılardan oluşuyor. Normalde de YG sanatçılarını çok severim. YG yetenek seçmede uzman. YG sanatçıları yeteneklerinin yanında kendilerine has tarzları , samimi ve sempatik oluşlarıyla ve sadece müzik de değil birçok alanda da yetenekli ve başarılı oluşlarıyla benim en sevdiğim yapım şirketlerinin başında geliyor.  Şarkılar hakkında ki görüşlerime geçelim mi isterseniz ?

İlk olarak Bling Bling müzik videosu ve şarkısıyla yorumlarıma başlayacağım :


Bling Bling ağır , hafif karanlık  bir havası olan sert bir hiphop şarkısı . Şarkının sözlerini
Bobby , B.I ve Millenium yazmış . Bestesini ise B.I ve Millenium beraber yapmış.Aranjmanı ise tamamiyle Millenium'a ait.  Gerek başlangıç kısmında ki rap kısmı gerek son kısmında ki jump jump kısmındaki hafif disko havası ile beni kendine çeken bir şarkı oldu.  iKON u daha önce de dinlemiştim ama bu şarkılarıyla tam anlamıyla iKON hayranı oldum diyebilirim. Şarkı oldukça hiperaktif bir şarkı ve rap kısımları zaten YG kalitesinden de bekleneceği üzere mükemmel . Ayrıca vokal kısımlar da oldukça iyi ve vokal kısımlarıyla şarkının sert hiphop havası az da olsa yumuşatılmış ve oldukça güzel yakışmış şarkıya. Şarkı da ve klipte iKON grubu karşımıza sokağın kötü çocukları  , hiphop tarzı , genç , enerjik , oldukça hiperaktif bir gençlik havasıyla karşımıza çıkmışlar ve bu hiphop tarzlarını zaten çok yakıştırırken hafif karanlık havada ki bu hiphop tarz ve sokak tarzıyla çok havalı olmuşlar.

B-Day  şarkısında ise :



YG ' nin klasik tarzı gene karşımızda , 2 şarkı yayınlanıyorsa mutlaka biri diğerine göre daha hafif , daha yumuşak veya daha slow bir şarkı oluyor. Bu şarkı da hareketli bir hiphop şarkısı olmasına karşın Bling Bling ile karşılaştırırsak bu da hiphop ancak sert bir hiphop şarkısı değil gibi geldi bana. Daha çok Hiphop ile disko karışımı bir şarkı gibi mi desem içinde disko müziği de hiphop müziği de dans müziği de pop müzik de bir çok ezgi geldi kulağıma benim ve  daha yumuşak bir şarkı gibi. Oldukça hareketli kısımları da var , yavaş ve yumuşak kısımları da var şarkının . Klip de gizemli bir havada var ancak Bling Bling şarkısında daha çok karanlık hiphop kötü sokak gençleri gibi bir hava vardı. Burda daha çok gizemli bir ülkeye veya bilinmeyen bir gezegene düşmüş olan bir grup genç gördüm klip de. Gene gençlik ve hiperaktif bir havası var ancak diğer Bling Bling klibi ve şarkısı daha sert ve karanlık havada bir şarkıydı.

İki şarkı da oldukça güzel şarkılar ve normal de iKON dinlerdim ama hayranları değildim ben. Ama Bu geri dönüşleriyle resmi olarak iKON hayranı olmuş bulunuyorum . Artık bir iKONİC ' im hayırlı olsun :D :D :D  Jinhwan'ın ponçikliği , grubun bitmeyen enerjisi ve muhteşem sahne şovlarının yanında hiphop tarzı şarkılarıyla beni kendilerine çektiler.

Peki siz iKON grubu ve yeni şarkıları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Düşüncelerinizi merak ediyorum. Paylaşırsanız mutlu olurum :)  Bir daha ki yazımda  görüşmek üzere :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder